Toimitus- ja palautusehdot

Maksu- ja toimitusehdot 

Mixroom Oy (Y-tunnus 3156389) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tilauksen kokonaishinta sisältää toimituskulut sekä kulloinkin voimassa olevan arvonlisäverolain mukaisen arvonlisäveron määrän. Hinnat ja postimaksut määräytyvät tilaushetken mukaan. Mixroom pidättää oikeuden teknisistä syistä virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Mikäli korjaus koskee tehtyä tilausta, ei tilausta käsitellä ennen korjatun tilauksen vahvistamista asiakkaalla.

Toimitamme tuotepaketit tilauksen yhteydessä valitun toimitustavan mukaiseen toimipisteeseen, sekä kotiinkuljetuksella. Lahjakortit toimitetaan sähköpostitse. Mixroom toimittaa tuotteita vain Suomessa ja kaikki toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä. Tilauksen kokonaishinnassa ilmoitetaan valitun toimitustavan mukaiset toimituskulut. Mixroom ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista tai muutoksista toimituspaikkoihin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova Lutakonaukio

40100 Jyväskylä 

www.paytrail.com

 

Lisätietoa löydät https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot 

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

 

MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

https://mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

 

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

https://www.op.fi/tac?did=Hemak0000002717&cs=7f653641d3fb31069e9e2eb71e9f141460575b214e26ed07a802a3c54e87b77a

https://www.nordea.fi/Images/146-173247/siirto-ehdot-fi.pdf

 

Apple Pay

Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.

Apple Payn käyttöehdot

 

TILAUS JA PERUUTUS/PALAUTUS

Tilausten käsittely ja toimitus

  • Tilaukset lähtevät varastoltamme 1-2 arkipäivän kuluessa. Kuljetusaika Postin palveluilla kotimaan liikenteessä on yleensä 1-3 arkipäivää. Jos tuote on tilapäisesti lopussa tai toimitusaika jostain muusta syystä pitenee, ilmoitamme asiasta viipymättä.
  • Mixroom ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista.
  • Toimitukset lähtevät Mixroomilta aina automaattisesti asiakkaan itse määrittelemään noutopisteeseen. Mixroom ei vastaa mahdollisista Postin/kuljetusliikkeiden toimitusosoitteiden/noutopisteiden muutoksista. Esim. Postin pakettiautomaatin ollessa täynnä, ohjaa Posti automaattisesti paketin lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Mixroom ei pysty vaikuttamaan tähän menettelyyn.
  • Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksia 7 päivää saapumisilmoituksesta.

Tiedustelut tilauksista, palautuksista, toimituksista ja laskutuksesta tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen anu.suomela@mixroom.fi. Yhteydenotot suositellaan tekemään ensisijaisesti vastaamalla Tilausvahvistus-sähköpostiin. 
  • Peruutusoikeus

Tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa siitä kun on vastaanottanut tuotteet. Tilauksen peruutus ja palautus on ilmaista. Asiakkaan tulee olla palautuksesta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun anu.suomela@mixroom.fi tai puhelimitse 0400416270 ennen tuotteen palauttamista.

  • Palautus

Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja alkuperäisissä, myyntikunnossa olevissa pakkauksissaan. Jos tuote on avattu, raukeaa palautusoikeus. Palautuksessa tulee käyttää alkuperäispakkausta, jossa tuotteet saapuivat. Palautusasiakirjojen ja postin/kuljetusliikkeen kuittikopion sekä seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.

Palautetun tuotteen arvo hyvitetään kun tuote on saapunut takaisin Mixroomin varastoon. Hyvitys tehdään tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu Mixroomin virheestä johtuva palautus/vaihto, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta.

  • Tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin kaupan ilmainen peruutus. Noutamattomasta paketista, jonka kuljetusliike palauttaa, peritään 15 euron palautus-/käsittelykulut.

Palautusosoite:

Mixroom Oy (Y-tunnus 3156389-3)

Itätuulenkuja 5C, 02100 Espoo

Reklamaatio

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai kuljetuksessa vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa ensi tilassa virheestä Hillankauppaan sähköpostitse osoitteeseen anu.suomela@mixroom.fi tai puhelimitse 0400416270. Sähköpostiin liitetään kuva virheellisestä/vioittuneesta tilauksesta. Tavaran virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla vanhan tilalle uusi virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, voi kysymyksen tulla hinnan alennus tai kaupan purku. 

Mikäli kyseessä on viallisesta tuotteesta tai muu Mixroomin virheestä johtuva palautus/vaihto, ei asiakkaalle koidu toimenpiteestä ylimääräisiä kuluja.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Mixroom ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Mixroominvaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta, pandemiasta tai muusta vastaavasta Mixroomin tai sen hankkijoiden toimintaa vaikeuttavasta tai toiminnan estävästä tekijästä johtuen.

Ongelmatilanteet

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä kauppiaalle joko sähköpostitse: anu.suomela@mixroom.fi tai puhelimitse 0400416270. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa, ilmoittaa siitä 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.